О чем пишут спамеры. Ежедневная подборка свежего спама. Выделяем и комментируем ключевые моменты, чем нас пытаются "зацепить".

вторник, 9 февраля 2010 г.

Від д-ра Майкла Вільямса

Від д-ра Майкла Вільямса
Harlesden, Північно-Західному
Лондон
 

Дорогой Друг.
 

Я доктор Майкл Уїльямс із Harlesden, Північно-Західному Лондоні, тут в Англії. Я працюю в банку NatWest Корпорації Лондона. Я пишу Вам з мого офісу, який буде мати величезну користь для нас обох. У моєму відділенні, будучи помічником менеджера (Великого Лондона регіональне відділення), я виявив, кинутих суму £ 15,4 млн. Великої англійських фунтах стерлінгів (п'ятнадцять мільйонів чотириста тисяч Великий британський фунт стерлінгів) в увазі, що належить до одного з наших закордонних клієнтів Пізній Г-н Чавес Gabriella який, на жаль загинув в авіакатастрофі на Алясці Airlines рейс 261, що зазнав катастрофи 31 січня 2000, включаючи його дружину і дочку.
 
Вибір контактують вас викликали з географічного характеру, де ви живете, зокрема, через чутливості угоди. Банк чиновники чекали будь-якого з родичів в діяльність по претензії, але ніхто цього не зробила. Я особисто не увінчалися успіхом в пошуку родичів протягом 3 років, я прошу вашої згоди, щоб представити вас як найближчих родичів / Буде одержувача з померлим, щоб доходи від цього рахунку на суму £ 15,4 млн. фунтів будуть переведені у ваш банківський рахунок як найближчих родичів покійного пана Чавеса Габріелла.
 
Це буде виплачено або спільно в цих відсотках, 60% для мене і 40% для вас. Я забезпечений усіма необхідними правовими документами, які будуть використовуватися для резервного копіювання це твердження ми робимо. Все що мені потрібно зробити, це заповнити у вашому імені на документи та легалізувати його в суд тут, щоб довести, що ви як законного одержувача коштів Фонду.
 
Все, що я зараз вимагають ваші чесні співробітництво, конфіденційність і довіру, з тим щоб нас бачить цю угоду до кінця. Я гарантую вам, що це буде здійснюватися в рамках законного механізму, який захистить вас від будь-яких порушень закону. Я хочу, щоб ви зрозуміли, що я працював у цьому банку протягом 17 років, і я був в змозі забезпечити всі юридичні документи, які дозволяють вам наслідувати цей фонд
 
Прохання надати мені наступне: як ми вже 7 днів, щоб запустити його через це дуже терміново! PLEASE.

1. Повна назва
2. Ваш Прямий мобільний номер
3. Ти Контактна адреса
4. Дата народження
 
Пройшовши через методичний пошук, я вирішив зв'язатися з вами, сподіваючись, що ви знайдете цю угоду цікавою. Будь ласка, на підтвердження цього повідомлення, із зазначенням ваших інтересах я представити Вам більш докладну інформацію. Докладають зусиль до дайте мені знати ваше рішення якомога швидше.
 
З повагою,
Д-р Майкл Уїльямс
Номер мобільного телефону: +447011147967

Комментариев нет:

Отправить комментарий